Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

Általános Szerződési és Felhasználási Feltételek:

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési és Felhasználási Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A szerződés nyelve: magyar.

A webáruház működésével, rendelési és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk Üzemeltetői adatok:

Cégnév: H&H Carmel Kft.

Székhely: 2112 Veresegyáz, Erkel F u. 21.

Telephely: 2112 Veresegyház, Erkel F u. 21

Adószám: 13047900-2-13

Bankszámla szám: 10103836-49344200-01000001

Cégjegyzékszám: 13-09-094857

Telefonszám: 70-384-5061

Email cím: hello@ecohaztartas.hu

A szerződés nyelve: magyar

 

A ecohaztartas.hu webáruház által forgalmazott termékek köre:

Eco háztartási tisztítószerek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba rakom” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A „Kosár” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A termékek adatlapján megjelenő képek eltérhetnek a valóságostól, céljuk az illusztráció. A H&H Carmel  Kft. nem vállal felelősséget a termékismertetők, képek és egyéb, a termékkel kapcsolatos információk tartalmáért illetve annak változásaiért, ha ezek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történtek, különös, de nem kizárólagos tekintettel az előzetes bejelentés nélküli változtatásokra.

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a Pénztárhoz" gombra.

Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (házhoz szállítás futárszolgálattal, MPL által – Posta Ponton maradó, postán maradó, Pick Pack Pont szállítás). Áruházunkban banki átutalással (előre utalás), utánvéttel illetve Pick Pack Ponton történő fizetésre van lehetőség.

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. A szállítási költségen felül külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása munkanapokon 24-72 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége. A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Frissítés” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” „Törlés” gombot, majd ezt követően a felugró ablakban az „OK” gombot.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az e-mailben található telefonszámot.

Fizetési feltételek

Áruházunkban a következő módokon tud fizetni: 

  1. KÁRTYÁVAL

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetniwebáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!


Barion-card-payment-mark-2017-400px.png


Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz


DI barion webapp.png  Dl playstore hu.png Dl appstore hu.png

2. Utánvéttel 

3. Pick Pack Ponton történő fizetésre is van lehetőség.

Szállítás/szállítási módok

A küldemények kézbesítését a Magyar Posta Zrt logisztikai üzletága (MPL) illetve a Sprinter Futárszolgálat végzi. 

Szállítási módok:

Házhozszállítás futárszolgálattal: A kézbesítés munkanapokon 8-17 óra között történik. Célszerű olyan kézbesítési címet megadni, ahol a fenti időpontban megoldható a csomag átvétele. Az MPL két alkalommal kísérli meg a csomagot kézbesíteni. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL értesítőt hagy a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről. Ha a címzett telefonszáma ismert, akkor az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését, ha ez is sikertelen, akkor értesítőt hagy, amelyen feltünteti azt a postahelyet ahol a küldemény még 5 napig megőrzésre kerül, és ezen időtartam alatt a Megrendelő a csomagot átveheti.

Postán maradó és PostaPonti kézbesítés: A postán maradó illetve a PostaPonti csomagátvétel választásával az ország legkiterjedtebb hálózata áll az Ön rendelkezésére. Csomagját a több mint 2550 posta vagy a 125 MOL kút egyikén veheti át.

Az Önnek leginkább megfelelő átvételi hely kiválasztásához először a legördülő listából ki kell választania a várost, majd azt a postahivatalt/ MOL töltőállomást ahol a csomagját át szeretné venni.

Küldeményét a kiszállítást követő 5 munkanapon belül a választott postahivatal/PostaPont nyitvatartási idejében bármikor átveheti. MOL PostaPontokon bankkártyával történő fizetés is lehetséges.

A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló email is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Kiszállítási idő

A rendeléseket cégünk 2-5 munkanapon belül tudja teljesíteni.

Szállítási díjak

A szállítási költség a termékek súlyától függetlenül (max. 40 kg-ig) Magyarország egész területén:

15.000 Ft feletti vásárlás esetén (Magyarország területén): INGYENES 

15.000 Ft alatti vásárlás esetén

  • MPL Postán maradó: 990 Ft

  • MPL Csomagautomata: 990 Ft

  • MPL Posta Pont: 990 Ft

  • Házhozszállítás: 1.790 Ft

  • Pick Pack Pont : 1.190 Ft

  • Személyes átvétel : Ingyenes

     

A 40 kg súlyt meghaladó csomagok esetén a rendelés feladását követően egyedi árajánlatot adunk.

A feltüntetett árak bruttó árak, az általános forgalmi adót tartalmazzák.

Az alapesettől eltérő szállítási költségek korrigálása minden esetben előzetes értesítés után, utólag történik.

A szállítólevelet a csomagban küldjük, a számlát e-mailen. A csomagot a futár jelenlétében, kézbesítéskor kell megvizsgálni, és az esetleges sérüléseit jegyzőkönyvezni. Utólagos, illetve jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. Részben történő teljesítésre kizárólag a vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. Az egyeztetés elsődleges formája a telefonos egyeztetés, de szükség szerint erre on-line vagy egyéb módon is sor kerülhet. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Csomag át nem vétel

Amennyiben a megrendelt csomagot a vevő nem veszi át és azt a futászolgálat visszaszállítja a webáruház üzemeltetőjének, úgy a vevő köteles a csomagolás továbbá az oda- és visszaszállítás teljes költségét a webáruház tulajdonosának hiánytalanul megtéríteni. Előre utalásos vásárlás esetén a kifizetett összegből levonásra kerülnek az előbb feltüntett költségek és a különbözet visszautalásra kerül a vevőnek.

(Csomagolási költség 250Ft/db,

a  szállítási költségek a következőképpen alakulnak:

  • MPL Postán maradó: 990 Ft x2 = 1980Ft

  • MPL Csomagautomata: 990 Ft x2 = 1980Ft

  • MPL Posta Pont: 990 Ft x2 = 1980Ft

  • Házhozszállítás: 1.790 Ft x2 = 3580Ft

  • Pick Pack Pont : 1.190 Ft x2 = 2380Ft)

 

A termék visszaküldése

A webáruzban találhatók olyan termékek is melyek esetében a vásárló higiéniai vagy egészségügyi okból kifolyólag a termék felbontása után nem élhet elállási jogával. Ezért ezen termékeket esetében csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában élhet a vásárló az elállási jogával.

Elállási/Felmondási jog

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet szabályozza.  A rendelet értelmében Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

A Fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

  • H&H Carmel Kft, 2112 Veresegyház, Erkel F ul 21.
  • hello@ecohaztartas.hu

Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a  fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta.

Ha Ön eláll ettől a  szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az  Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az  Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a  fuvarozási költséget is (kivéve azokat a  többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az  általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérőfuvarozási módot választott.) A visszatérítés a vásárló beleegyezése esetén banki átutalással történik.  Amennyiben erre nem kapunk felhatalmazást, akkor a visszafizetés az Ön által igénybe vett fizetési móddal azonos módon történik. A fizetési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.  A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.

Ha Ön eláll a szerződéstől, akkor köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14napon belül visszaküldeni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a terméket a 14 napos határidő lejárta előtt elküldi. A termék visszaküldésének közvetlen költsége Önt terheli.  Ön kizárólag a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén:

A 45/2014. (II. 26.) számú kormányrendelet 29. §-a értelmében az elállási jog nem gyakorolható a következő termékek esetén: 

romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az  átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az  átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

   lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

Kellékszavatosság és a termékszavatosság

1.Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a H&H Carmel Kft hibás teljesítése esetén a  vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a  Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az  ezek közül az  Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a  vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a  kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a  vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a  szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az  áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a  hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a  hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a  figyelmét, hogy a  szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a  terméket, illetve a  szolgáltatást a  H&H Carmel Kft vállalkozás nyújtotta. A  teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2.Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az  1.  pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az  nem felel meg a  forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a  termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az  ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy 
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással        párhuzamosan nem      érvényesíthet.   Termékszavatossági      igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a  kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a  gyártóval szemben érvényesítheti.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor!

Panaszkezelés

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor haladéktalanul vegye fel velünk a megadott elérhetőségek egyikén a kapcsolatot. Ha a csomagon külsérelmi nyom látható, akkor a csomagot ne vegye át, hanem vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral vagy a PostaPont dolgozójával. A megrendelt termék újbóli kiszállításával kapcsolatban vegye fel velünk a kapcsolatot.

Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:

Rendelési szám

Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:

Hiányzik termék a csomagból - Írja le, hogy mi nem volt a csomagban. Kivizsgáljuk az esetet, és a lehető leghamarabb térítésmentesen kiküldjük a hiányzó terméket.

A rendelt termék helyett más érkezett - A bejelentést követően kivizsgáljuk az esetet, és telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot a további teendőkkel kapcsolatosan.

Felelősség korlátozása

Cégünk semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

  • Bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza az ecohaztartas.hu akadálytalan működését és a vásárlást
  • Bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon
  • Bármely levél - függetlenül attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett -, de főleg bármilyen adat elvesztése
  • Bármely szoftver nem megfelelő működése
  • Bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei

Cégünk nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, függetlenül attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami az ecohaztartas.hu áruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

Az ecohaztartas.hu-t működtető cég nem vonható felelősségre semmilyen vis maior esetében, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

Bármely módosítás abban az időpontban lép életbe, amikor online megtalálható az ecohaztartas.hu-n. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, meg kell szakítania a vásárlást.

Cégünk szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el, vagy annak elkövetésével próbálkozik. Azonban cégünk nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás esetében.

Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, cégünk szabadon érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a H&H Carmel Kft a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre) a kötelező 1 év jótállást vállal.

A H&H Carmel Kft jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vevőt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.

Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

Amennyiben a Vevő a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét a H&H Carmel Kft köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét az alábbi elérhetőségek egyikén jelezheti:

Telefon: 06-70-3845061

E-mail: hello@ecohaztartas.hu

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a H&H Carmel Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.